FAQ Covid-19

  • Nous répondons à vos questions

    Chères clientes, chers clients,

    Jacadi met toute son énergie et son savoir-faire pour vous proposer une expérience shopping la plus agréable possible.

    Notre site internet et toutes vos boutiques Jacadi en Belgique et au Luxembourg ont l’immense joie de vous accueillir de nouveau, dans les conditions sanitaires qui nous engagent. Nous adaptons aussi notre service d'e-réservation avec paiement à distance pour mieux vous servir.
    Notre impératif est de vous protéger tout autant que nos collaborateurs. Pour cela, nos équipes en boutique et au sein de notre entrepôt travaillent avec des mesures d’hygiène et de sécurité très strictes.

    Nous avons le plaisir de vous retrouver tous les jours sur notre boutique en ligne, nos boutiques, nos newsletters et nos réseaux sociaux, pour vous aider à vivre, chez vous, des moments joyeux en cette période inhabituelle.

    A très bientôt,
    L’équipe Jacadi

    L’équipe Jacadi se tient à votre disposition sur facebook ou par mail :
    - pour la Belgique: service-clients@jacadi.be
    - pour le Luxembourg: service-clients@jacadi.be



  • Onze website en onze winkels in België en in Luxemburg zijn nu open en blijven u welkom heten.Onze e-reservering ook aan met betalingen op afstand om u beter te dienen.


  • Onze e-shop blijft open. U kunt uw bestelling thuis laten leveren.

  • Aangezien onze winkels open zijn nodigen wij u uit om daarheen te gaan nadat u hun openingstijden op Google heeft geraadplaagd om uw aankopen terug te brengen of om te ruilen of nodigen wij u uit telefonisch contact op te nemen met onze teams om de optimale veiligheidsvoorwaarden te kunnen garanderen voor u en onze medewerkers.

  • Wij passen zeer strikte hygiëne- en veiligheidsvoorschriften toe in onze magazijnen en bij onze bezorgpartners.
    Wij bieden u 3 manieren om te leveren:
    - Levering in de winkel, gratis bij elke bestelling.
    - De standaard colissimo levering, gratis bij een aankoop vanaf €90. De levertijd wordt door La Poste wordt geschat op 3 tot 8 dagen.
    - Expreslevering (€12,90).
  • U kunt uw bestelde artikel(en) omruilen of laten terugbetalen in de door u gekozen Jacadi-winkel in België en Luxemburg (uitgezonderd corners en Jacadi Outlet).

    U kunt ons de of het bestelde artikel(en) retourneren door ze via de post naar het onderstaande adres terug te sturen.
    Vergeet daarom niet om een kopie van uw elektronische factuur (beschikbaar in de rubriek bestellingsopvolging op onze website) toe te voegen, samen men het volledig ingevulde herroepingsformulier.
    U dient de artikelen naar het volgende adres te versturen:
    Jacadi-retourservice
    1320 Chaussée de Waterloo
    1180 Uccle België
  • U kunt uw bestelling tot uiterlijk één uur na het doorsturen annuleren of tot uiterlijk 23 uur als u uw bestelling na 22 uur heeft geplaatst.
    Meld u aan op uw account en kies de rubriek 'mijn bestellingen en terugzendingen'. Kies de bestelling en klik op 'annuleren'.
    Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te wijzigen.
  • U kunt nu gebruik maken van uw getrouwheidsbeloningen door uw aankopen te doen op onze online website en in de winkels.

  • Uw cadeaukaart kan zowel online als in de winkel worden gebruikt binnen een termijn van een jaar na afgifte.
    Aangezien onze site en winkels zijn nu open, nodigen wij u uit het te gebruiken.
    Gezien de situatie dat uw kaart vervalt, kunt u uitzonderlijk de verlenging van uw cadeaukaart aanvragen bij onze klantendienst. Contact op te nemen met onze klantendienst:
    - België: op 010 53 80 03 en op service-clients@jacadi.be
    - Luxemburg: op 027 30 00 02 en op service-clients@jacadi.lu

  • nze logistieke teams in ons magazijn zijn opgeleid om de gezondheidsmaatregelen in acht te nemen en het werk van onze medewerkers en de bestellingen van onze klanten veilig te stellen.
    Al deze maatregelen zijn gecertificeerd door het kantoor VERITAS, dit betekent concreet:
    > Het ter beschikking stellen van maskers en hydro-alcoholische oplossingen voor iedereen.
    > Slechts een beperkt aantal medewerkers op de site,
    > Werkposten op voldoende afstand van elkaar,
    > Het systematisch ontsmetten van de apparatuur en deuren die automatisch openen om contact met deurklinken te vermijden,
    > Pauzes worden op verschillende tijdstippen genomen.

  • Onze teams staan voor u klaar op facebook of via e-mail:
    - België: service-clients@jacadi.be
    - Luxemburg: service-clients@jacadi.lu